About Me

My photo
Senang bergaul,suke tambah kawan,tak kesah orang nak cakap ape yg penting family and kawan2 tau siape saye...

Wednesday, January 19, 2011

Hiddduuuupppp Fuuuutsaaalllll!!!!!!!!!!!





Meh sini meh aku nak bawak korang masuk kat dalam dunia futsal aku and aku nak cite skali cane aku bley terjebak dengan FUTSAL ni kan..ok cite nye bermule macam ni..Pada suatu hari....hehehe...saje je nk test korang..ok2 aku serius..citenye bermule camni..:::Aku start tendang bola ni dari aku kecik lagi..dari umur 4 or 5 taun kot..aku pun macam x ingat sangt la..yela kalau dah adik bradik aku semue laki kan arwah abang aku yg first name Firdian(Abiyan) dan abang aku yang satu2nye tinggal Fauzan(Abujan). Aku sayang sgt kat 2 2 abang aku ni..yela sape tak sayang adik badik kan..=P dari kecik abang2 aku ni dh maen bola sepak, aku ni dah la sorang pompuan, rumah pulak jauh dari jiran jadi xde la kawan utk aku maen masak2 ke kawin2 ke kan..hehehe jadi aku pun joint la abang2 aku ni maen bola yela x kan la dorang ni nak maen masak2 kan jatuh la standard anak laki kan..huhu..jadi kitorg adik badik memang rapat coz kitorang bukan jenis yang keluar rumah2 jiran jadi banyak la kami habis kan mase same2 dengan maen bola depan umah...jadi nak di jadikan cite la aku masuk kt UiTM ni mase minggu orientasi ade buat terbuke sukan..aku nampak je ade futsal, aku pn ape lagi selit la name aku kn..aleh2 abis je game abang yg jadi reff tu rupenye coach futsal UiTM Johor..abis je game die ajak la aku joint futsal ni...ni lah bermulenye karier futsal aku di Uitm ni...huhuhu...bile aku dh joint je team ni banyak la positif dan negetif things yang aku dengar dari pelbagai pihak....tpi aku pegang cakap kakak aku kt sini org panggil die (Apex) die pernah cakap kt aku dan aku still pegang sampai sekarang..'tak semue orang boleh trime kite dan tak semue orang suke kite'....jadi aku redha jek dengan segala kate2 or perbuatan orang2 pada diri aku yang lemah ni..yela aku ni cuma insan biase kan mesti la banyak melakukan kesilapan..huhuhu anyways aku nk cakap kt korang disebabkan aku masuk futsal ni..banyak ajar aku erti hidup, tambah pengalaman pahit n manis, tambah akak2 yg baik2 dan same kepale ngan aku, n tambah lagi ramai kawan2...  


ni team kitorg the latest..tpi yg tinggal mcm suku jek..yg lain dh kluar..rindu semue..

ni mcm yek2 jek...x tau cane bley dapat hehehe...

syg team ni!!!!...rindu semue..

ni first jersey yg ade name aku...bangge...

No comments:

Post a Comment