About Me

My photo
Senang bergaul,suke tambah kawan,tak kesah orang nak cakap ape yg penting family and kawan2 tau siape saye...

Wednesday, January 19, 2011

Keluarga no 1!!!...

Sape x sayang family kan..huhuhu..aku nk cite sikit kat korang tentang family aku...family aku ni jenis family yg sederhane jek biase2 la kate orang..abah ade business kedai makan sendiri tapi depan rumah jek jadi kalau semester break x yah la aku susah2 nak carik keje kan depan rumah jek ade keje...huhu..ok aku start cite pasal family aku ni..abah aku ni org die jenis penyayang tak pernah sekali pun die jentik anak2 die,abah jenis yg lembut dengan anak2 die..Emak aku pulak jenis orang yang sangat ambil berat tentang anak2 die..mak ngan abah ade persamaan dalam mendidik kami iaitu dorang tak pernah sekali pun ajar kami dengan menggunakan kekerasan..aku ni ade 2 orang abang, yg sulong meninggal mase umor die 19 tahun..kitorang rapat sangat jadi bile die tinggalkan kami aku rase sangat2 mase tu aku di form 2..blaja jatuh terok gile mase tu...tpi sekarang dh dapat terime kenyataan la...abang no 2 sanggup tak sambung blaja ke peringkat yg lebih tinggi walaupun peluang tu terbuka luas coz die rase macam tanggungjawab sebagai anak sulong dah beralih pada die..Alhamdulillah sekarang ekonomi die pun dh stabil dan dah boleh bantu2 kami sekeluarga...Wawa Sayang Korang Sangat2 wawa selalu doa yang wawa dapat balas semue yg dh family wawa korbankan untuk besarkan wawa.....=D
kt kubur arwah abiyan.....

i'm proud to be your daughter...=)

sayang sangat2 kt meke2...

sayang abah..

abiyan love u...

No comments:

Post a Comment