About Me

My photo
Senang bergaul,suke tambah kawan,tak kesah orang nak cakap ape yg penting family and kawan2 tau siape saye...

Sunday, January 23, 2011

kemenangan tak di sangke huhuhu...

huhuhu betul la orang slalu cakap kan kite hanye mampu merancang hanya tuhan yang menentukan..hari ni dalam sejarah rasenye..pegi game tanpa training....hehehe..Alhamdulillah sgt la coz kitorg dpat jadi JOHAN dalam Mini Karnival NR Futsal UiTM Johor...memang terkejut coz dapat menang dengan akak-akak senior kitorang..walaupun mase first game team aku kalah ngan dorang 2-1 tapi kitorang dapt gak la tebus balik mase final menang penalty 2-0 selepas seri 0-0...aku puas hati giler bile dapat score 5 bijik arini...harap2 game akan datang aku dapt improve lagi corak permainan aku..tapi team aku memang the best arini huhuhu...thanks n love u all..CHILLEX......

ni la aku ngan medal n rewards huhu...captain2...prasan lebey..
ni medal kami..

ni reward..x byk sgt pn tpi syukur alhamdulillah..

ni team aku..dari kiri:kak dib,fayu,king,ME,sheila,aween n faras..

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete